Uvjeti kupnje

UVJETI KUPNJE

OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU

  1. a) Naziv: TERRA ORGANICA d.o.o. za trgovinu i usluge
  2. b) Skraćen naziv: TERRA ORGANICA d.o.o.
  3. c) Sjedište: Zagreb
  4. d) Adresa ureda: Antuna Bauera 16, 10000 Zagreb
  5. e) Trgovački sud u Zagrebu, broj Tt-/11263-2
  6. f) Poslovna banka i broj žiro-računa IBAN: Zagrebačka banka d.d., Zagreb, IBAN: HR612600001102251400
  7. g) OIB: 25658183380
  8. h) MBS 080772891
  9. i) Članovi društva: Nikolina Karin, Robert Frajlić
  10. j) Osobe ovlaštene za zastupanje: Nikolina Karin
  11. k) Adresa elektroničke pošte: info@oshadhi.hr

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.oshadhi.hr isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.oshadhi.hr.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem internet stranice www.oshadhi.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem internet stranice www.oshadhi.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu. Terra Organica d.o.o. (dalje u tekstu Terra Organica, Prodavatelj ili www.oshadhi.hr) prodajom putem Internet stranice www.oshadhi.hr nastupa u svoje ime.

Ovi Uvjeti kupnje predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj web stranice www.oshadhi.hr dostupan je na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik. Na sklopljene ugovore o kupoprodaji primjenjuje se hrvatsko pravo.

Informacije o kupovini mogu dobiti putem sljedećih e-mail adresa: info@oshadhi.hr – opća pitanja; cs@terra-organica.hr – reklamacije i prigovori, te iznimno putem telefona 01/7882-303 od ponedjeljka do petka od 11.00 – 15.00 sati.

Uvjeti kupnje zajedno s Uvjetima korištenja i Politikom o zaštiti privatnosti sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između tvrtke Terra Organica d.o.o. i kupca.

GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na internet stranici www.oshadhi.hr. Terra Organica  zadržava pravo izmjene informacija, uključujući cijene proizvoda i akcijske ponude na stranicama bez prethodne najave. Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om.

POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA

Kupovina se obavlja na internet stranici www.oshadhi.hr ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je razumio Uvjete kupnje te da ih prihvaća. Kupovina je moguća 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Terra Organica ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o primitku narudžbe i slanju paketa.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni. Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na www.oshadhi.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem na skladištu Prodavatelja.

U slučaju da Terra Organica nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će telefonom ili elektroničkom porukom u kontakt stupiti djelatnik Terre Organice u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda istog cjenovnog ranga ili će ga obavijestiti o nemogućnosti isporuke zamjenskog, odnosno naručenog proizvoda.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Narudžbu proizvoda kupac može obaviti nakon registracije na web stranici www.oshadhi.hr klikom na “moj račun” te klikom na gumb “registracija” i ispunjavanjem obrasca za registraciju. Ako je kupac već registriran, u svoj korisnički račun ulazi klikom na “moj račun” te upisom e-mail adrese i lozinke putem gumba “prijava”.

Na web stranici www.oshadhi.hr moguće je obaviti narudžbu i kao gost. U tom slučaju od kupca će se tražiti samo oni podaci koji su bitni za obradu narudžbe.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Pretraživanje proizvoda je moguće po različitim kriterijima. Upisom određenog pojma u “Pretraži proizvode” pojavit će se proizvodi koji su povezani s navedenim pojmom. Kupac može izabrati određeni proizvod koji ga zanima i pročitati dostupan opis proizvoda kako bi mogao samostalno donijeti odluku odgovara li proizvod njegovim potrebama. Kupac proizvode bira iz kataloga proizvoda na web stranici www.oshadhi.hr koji je uređen prema vrstama proizvoda.

Narudžba proizvoda se obavlja elektronskim putem. Kod proizvoda koji dolaze u više veličina, kupac je dužan odabrati veličinu proizvoda u pripadajućem izborniku.

Klikom miša na ikonu “Dodaj u košaricu” odabrani proizvod dodaje se u košaricu. Stavljanjem proizvoda u košaricu proizvod nije rezerviran niti naručen niti kupljen. Kupac može nastaviti dodavati proizvode ili izvršiti pregled košarice klikom na “Košaricu” u desnom gornjem kutu. Kada kupac završi proces odabira proizvoda klikom na gumb “košarica” preusmjerit će se na stranicu gdje se daje pregled proizvoda u košarici. Na toj stranici kupac može unijeti kod kupona ukoliko posjeduje isti, ažurirati cijenu odabirom “Potvrdi unos” kupon“, te može koristiti bodove ako im ima dovoljno za ostvarivanje popusta. Zamjena bodova za popust ili unos kupona može se izvršiti i na stranici završetka narudžbe.

Kupac može odabrati “Idi na blagajnu” nakon čega će se preusmjeriti na stranicu na kojoj je kupac dužan unijeti svoje osobne podatke. Podaci označeni crvenom zvjezdicom su neophodni za nastavak. Moguća je dostava na adresu različitu od adrese kupca, te ukoliko želi iskoristiti navedenu mogućnost, kupac može označiti polje “adresa dostave ista adresi za plaćanje” sa NE te unijeti potrebne podatke.

Kupac je dužan izabrati način plaćanja i dostave u ponuđenom obrascu. Može se birati samo između načina plaćanja i dostave koji su dostupni na obrascu u trenutku predaje narudžbe.

Kupnju nije moguće nastaviti bez označavanja kućice “Prihvaćam Uvjete kupnje i razumijem da je ovo narudžba s obvezom plaćanja” čijim označavanjem kupac potvrđuje da je pročitao i razumio ove Uvjete kupnje te da se sa istima slaže. Ako se kupac slaže sa kupnjom proizvoda koji su u košarici može kliknuti na ikonu „Predaj narudžbu“, te ima mogućnost preuzimanja ovih Uvjeta kupnje u pdf formatu.

Nakon što kupac izvrši narudžbu, prodavatelj će na adresu e-pošte kupca poslati potvrdu narudžbe s brojem iste kojim potvrđuje da je narudžba kupca zaprimljena.

Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je paket poslan.

Vezano za bilo koji upit kupac može kontaktirati Terra Organica putem e-pošte na adresu: info@oshadhi.hr

Ako niste primili naručene proizvode koje ste platili u ugovorenom roku dostave molimo da obavijestite Terra Organica o istom na adresu e-pošte cs@terra-organica.hr.

CIJENA PROIZVODA, NAČIN PLAĆANJA I OTPREMA PROIZVODA

CIJENE

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u hrvatskim kunama za krajnjeg kupca, s uključenim pdv-om. Izražene cijene su cijene bez troškova dostave, koji se izračunavaju pri završetku kupnje. Razredi dostavnih troškova navedeni su niže u odjeljku o dostavi.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda, cijena dostave ako je naplatna, cijena naknade za transfer gotovine kod opcije plaćanja pouzećem, cijena PDV-a, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed, bilo uplatom na TR bilo kartičnim plaćanjem.

Za nepreuzete, neplaćene pošiljke i narudžbe po akcijskim cijenama ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama ako je akcija u međuvremenu završila.

Odabir načina plaćanja

Naručene proizvode i dostavu možete platiti prema modelu kojeg sami izaberete tijekom ispunjavanja narudžbe. Moguće je birati samo između načina plaćanja i dostave koji su navedeni u obrascu za završetak kupnje u trenutku predaje narudžbe.

Plaćanje proizvoda je moguće izvršiti:

  • virmanom / općom uplatnicom / internet bankarstvom (rok plaćanja 1 radni dan)

Napomena: minimalni iznos narudžbe iznosi 50,00 kn.

  1. Plaćanje putem direktne bankovne transakcije (plaćanje općom uplatnicom/virmanom/internet bankarstvom)

Opcija plaćanja direktnom bankovnom transakcijom omogućuje uplatu internet bankarstvom, mobilnim bankarstvom, u banci, pošti i slično. Odabirom ove opcije prilikom narudžbe proizvoda, kupac će na svoju e-mail adresu primiti podatke potrebne za izvršenje uplate. Proces isporuke počinje kada evidentiramo uplatu u našem sustavu. Rok uplate je 1 radni dan, nakon toga proizvode više ne držimo na rezervaciji.

PROGRAM VJERNOSTI

Registrirani kupci svakom kupnjom mogu sakupljati bodove. Sakupljeni bodovi mogu se zamijeniti za popust na cijelu kupnju, osim na dostavne troškove.

Bodove mogu sakupljati isključivo registrirani kupci:

  1. kupovinom putem internet trgovine

Ako ste registrirani (i ulogirani) kupac, svakom kupnjom na www.oshadhi.hr možete sakupiti određeni broj bodova (za svakih 10 potrošenih kuna 1 bod, osim za dostavne troškove). Bodovi se prema pravilu 1 bod na 10 kn dodjeljuju svakom pojedinačnom proizvodu.

Za telefonske narudžbe, narudžbe putem e-maila i sl. ne postoji mogućnost sakupljana bodova.

Važno: da biste sakupljali i koristili bodove, prilikom kupnje morate biti ulogirani u svoj korisnički račun.

Bodovi zarađeni narudžbom pripisuju se automatski nakon što narudžba dobije status "Otpremljena".

Bodovi se ne mogu koristiti unaprijed - broj bodova koji vidite ispod narudžbe koju predajete biti će dodani na korisnički račun kad narudžba bude plaćena/preuzeta (status "otpremljena").

U trenutku kad budete imali dovoljno bodova za popust (minimalno 75), vidjet ćete i mogućnost zamjene bodova pri predaji narudžbe (zamjena 75 bodova za 15% popusta na kupnju, osim na dostavne troškove i proizvode koji su već na akciji).

Bodovima se ne mogu plaćati proizvodi. Bodovi se ne mogu prebacivati na drugog korisnika.

Stanje bodova registrirani i ulogirani kupci mogu provjeriti klikom na ikonicu Moj račun u gornjem desnom kutu shopa, pod “moji bodovi”.

Kupci koji imaju minimalno 75 bodova vide stanje svojih bodova i u obrascu za završetak kupnje, kod opcije zamjene bodova za popust.

Kupci koji nemaju dovoljno bodova za popust (75 bodova je minimalan broj bodova potreban za popust) kod završetka kupnje ne vide opciju zamjene bodova za popust.

DOSTAVA

Terra Organica dostavu vrši unutar Republike Hrvatske. Naručene artikle šaljemo dostavnom službom kao paket u roku od 30 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije). Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, te eventualnog kašnjenja s isporukom naših principala, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Izvršavanje dostave

Roba se isporučuje GLS-om, u mjestima u kojima GLS ne obavlja dostavu, paketi se dostavljaju suradnjom GLS-a i Hrvatske pošte.

Isporuka kupcu

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.

Cijene dostave

Troškove slanja i pakiranja snosi kupac, osim za narudžbe vrijednosti iznad 300,00 kn. Troškovi slanja iznose:

  • 0,00 kn (besplatno) za narudžbe iznad 300,00 kn vrijednosti (dodatne usluge se naplaćuju)
  • 29,00 kn za narudžbe ispod 300,00 kn vrijednosti

Dodatne (neobavezne) usluge koje se naplaćuju neovisno o visini narudžbe i dostavnih troškova su:

  • + 4,00 kn naknada za uslugu poziva prije dostave

U cijene dostave uračunat je PDV.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Kupac će nakon predaje paketa izabranoj dostavnoj službi na e-mail primiti broj paketa i link za praćenje pošiljke. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.

Dostava se ubičajeno vrši radnim danom u vremenu od 08:00-16:00/17:00. Vrijeme dostave nije moguće birati.

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem pošte, u dogovoru s kupcem. Dostava se vrši suradnjom dostavne službe i Hrvatske pošte, a kod takvih pošiljki nisu moguće dodatne usluge, poput usluge poziva prije dostave.

Popis mjesta u koja šaljemo HP-om i raspored dostave na otoke:

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake. Ove obavijesti se nalaze i online na linku za praćenje pošiljke.

Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe/zahtjeva
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

Primitak pošiljke

Svojim potpisom pri preuzimanju, kupac potvrđuje da je preuzeo paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.

Odbijanje preuzimanja

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

 

OPĆE INFORMACIJE

Korisnici stranice www.oshadhi.hr su dužni prije narudžbe proizvoda klikom na gumb “predaj narudžbu” pročitati Uvjete kupnje.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete kupnje, možete se obratiti na adresu e-pošte info@oshadhi.hr

Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu koju izdaje Terra Organica.

Terra Organica omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. Terra Organica ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranice. Terra Organica ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. Terra Organica ni na koji način nije odgovorna za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.oshadhi.hr.

Terra Organica zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Uvjete kupnje. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.oshadhi.hr. Uvjeti kupnje korisnik može preuzeti u pdf obliku u bilo kojem trenutku korištenja stranice www.oshadhi.hr. Za kupca su obvezujući Uvjeti kupnje koji su dostupni u pdf format prilikom završetka narudžbe.

Terra Organica zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave izmijeniti, dopuniti ili ukinuti bilo koji dio svog poslovanja, što uključuje i web stranicu, odnosno bilo koji njezin dio, servise, podstranice ili usluge koje se putem njih pružaju. Predmetno pravo uključuje, ali se ne ograničava na, promjenu vremena dostupnosti sadržaja, dostupnosti novih podataka, načina prijenosa.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. Terra Organica ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osigurao poštivanje Uvjeta korištenja i pozitivnih propisa.

 

MATERIJALNI NEDOSTACI

Terra Organica odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

Nedostatak postoji:

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.).

Kupac je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  1. uklanjanje nedostatka,
  2. predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
  3. sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima te se na njega ne primjenjuju pravila iz ovog odjeljka „Materijalni nedostaci“

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora pisano prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom putem elektroničke pošte na adresu: cs@terra-organica.hr, u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, broj narudžbe i broj računa, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi u Prilogu I ovih Uvjeta kupnje.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može preuzeti klikom na ovaj LINK.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Potrošač je dužan izvršiti povrat robe na adresu: Terra Organica d.o.o., Antuna Bauera 16, 10000 Zagreb.

Potrošač je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj neoštećenoj ambalaži.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Smatra se da je potrošač izvršio svoju obvezu povrata robe na vrijeme ako prije isteka roka pošalje robu ili je preda prodavatelju, odnosno osobi koju je prodavatelj ovlastio da primi robu.

Troškove povrata proizvoda snosi potrošač.

Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije prepravljati, koristiti, niti smije poduzimati osobito bilo koje radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe.

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.

Terra Organica je dužna izdati jamstvo za određene proizvode.

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
  4. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  5. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  6. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
  7. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  8. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Izvršenje povrata proizvoda

Kupac je dužan proizvod koji vraća Terri Organici vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom.

Kupac je proizvode dužan vratiti na adresu: Terra Organica d.o.o., Antuna Bauera 16, 10000 Zagreb.

Troškove povrata proizvoda snosi potrošač.

REKLAMACIJE 

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat/zamjenu robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Isporuka robe kojoj je istekao ili uskoro ističe rok trajanja*
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transport*
  • Isporuka neispravne količine ili pakiranja proizvoda

* osim u slučaju prodaje artikla na sniženju, gdje je u opisu proizvoda bio dostupan podatak o roku trajanja ili oštećenju

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima.

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na cs@terra-organica.hr ili na adresu: Terra Organica d.o.o., Antuna Bauera 16, 10000 Zagreb.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Terra Organica potvrditi će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovor, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod. 

Terra Organica prihvatiti će povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Terra Organica.

U slučaju da Kupac odluči zamijeniti ispravan proizvod, Prodavatelj će izvršiti zamjenu ako je proizvod neoštećen, nekorišten ili mu na bilo koji drugi način nije umanjena vrijednost. U tom slučaju Kupac snosi troškove povrata i ponovnog slanja robe.

OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač može podnesti u pisanom obliku u poslovnici Terra Organica d.o.o., Antuna Bauera 16, Zagreb ili putem elektroničke pošte na cs@terra-organica.hr.

Odgovor na prigovor potrošača Terra Organica zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.  

Ukoliko je kupac pravna osoba na njega se ne odnose pravila o zaštiti potrošača propisana ovim Uvjetima korištenja i Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju eventualnog spora Terra Organica i potrošač će spor pokušati riješiti mirnim putem, a ukoliko to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje. 

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR.

PRAVNE OSOBE

Kada proizvode na web stranici www.oshadhi.hr naručujete kao pravna osoba ne smatrate se potrošačem, te se na Vas ne odnose odjeljci ovih Uvjeta korištenja pod nazivom “Materijalni nedostatak”, “Pravo na jednostrani raskid ugovora” i “Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača”. Na Vas se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

 

ZAVRŠNE ODREDBE:

Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora zajedno sa

Uvjetima korištenja stranica.

Potvrdom narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao Uvjete kupnje i korištenja stranica, da se s njima slaže te da oni čine sastavni dio Ugovora o kupnji

Preuzmi Uvjete kupnje